پرش لینک ها

قوانین و مقررات

قوانین و شرایط وب‌سایت با شفاف کردن وظایف و تعهدات دو طرف یعنی کاربران و وب‌سایت من و دکتر ، سعی در روشن کردن و مشخص نمودن این تعهدات دارد.

تعاریف

بیمار یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات من و دکتر اقدام کند.

واژه ی محتوا شامل داده ها ، متون ، اطلاعات ، تصاویر ، ویوئوها ، صداها ، دیدگاه ها ( کامنت )، نرم افزارها ، گرافیک وسایر محتوای کاربری می باشد .

مسئولیت تمامی محتوایی که توسط کاربر آپلود شده یا به هر طریق دیگری ارسال گردیده ، به طور خاص متوجه کاربر است . همچنین من و دکتر این حق را دارد که بنا به تشخیص خود تغییرات لازم در این محتواها را ایجاد نماید یا آنها را حذف نماید .

برخی از محتوا ها ممکن است توسط ما یا شرکای ثالث ما ایجاد شوند . حقوق معنوی تمامی این محتوا ها برای ما و شرکای ما محفوظ است و هرگونه سوء استفاده از آنها پیگرد قانونی دارد .

به جز محتوای شخصی کاربری ، کاربران حق فروش یا سوء استفاده از هیچ کدام از محتوا های برنامه را به هیچ شکل ندارند .

با ارسال محتوا از جانب کاربر ، شما اجازه استفاده از این محتوا به هر شکل را به من و دکتر می دهید . همچنین به جهت به سازی فعالیتهای تجاری ما میتوانیم از این داده ها برای ارتباط با شما یا تبلیغات یا به سازی اپلیکیشن و یا سایر نیازها استفاده نموده یا آنها را با من و دکتر و سایر شرکای تجاری مبادله نماییم .

من و دکتر در راستای حفظ منافع کاربران حداکثر تلاش خود را برای حفظ اطلاعات کاربران بکار خواهد بست . لایه های امنیتی بسیار قوی ایجاد شده که حداکثر امنیت اطلاعات را موجب خواهد شد . لیکن در صورت عدم رعایت شرایط ورود محتوا توسط کاربر ، من و دکتر حق تعدیل یا حذف اطلاعات را خواهد داشت . در خصوص محتوای ایجاد شده از جانب من و دکتر و از آنجاییکه مالکیت این محتوا متعلق به من و دکتر است و لازم است که به جهت به روز و نگهداری سایت و اپلیکیشن و به سازی خدمات قابل ارائه بخشی یا کل داده ها دچار تغییر یا اصلاح گردند ، لذا من و دکتر می تواند در هر زمان که تشخیص دهد نسبت به اصلاح یا تغییر یا حذف محتوا بدون اطلاع قبلی اقدام نماید .

امکانات ، مزایا ، هدایا ، جوایز : امکانات و مزایای مورد نظر تمامی محتوای موجود یا به روز شده اپلیکیشن است که در هر زمان می تواند بروز شده یا حذف گردد . هدایا و جوایز مورد نظر عبارتست از هرگونه هدیه یا جایزه ای که کاربر در اثر فعالیت خود بدست آورده یا من و دکتر بعنوان اشانتیون به کاربران خود اعطا می نماید . تمامی مصداقهای این بند در این قانون تحت عنوان ً مزایای سایت و اپلیکیشن نام برده می شود .

قوانین استفاده از اپلیکیشن

** داشتن موبایل هوشمند با سیستم عامل Android نسخه 5 به بالا یا سیستم عامل iOS نسخه 11 به بالا و پشتیبانی از کدکهای رایج (H264-H265-VP8-VP9) برای ارتباط صحیح ویدئویی

** اینترنت 4G با سرعت و پایداری مناسب

** نصب سایت و اپلیکیشن”من و دکتر” رایگان است و هزینه ای ندارد .

** تشکیل پرونده پزشکی آنلاین در “من و دکتر” رایگان است .

** هزینه پرداختی بابت ویزیت پزشک در صفحه معرفی هر پزشک درج شده است.

 

برخی از بخش های سایت و یا اپلیکیشن من و دکتر نیاز دارد که به وبسایت‌های ثالث متصل گردند و برخی اطلاعات شما را با آنها به اشتراک بگذارند . من و دکتر همه تلاش خود را در جهت همکاری و اشتراک گذاری با وبسایت‌ها و اپلیکیشن های معتبر بکار خواهد بست. لیکن ساختار و نحوه عمل اشخاص ثالث از حوزه اختیار من و دکتر خارج است . به هر حال کاربران با تایید این قوانین می پذیرند که من و دکتر هیچگونه تعهدی نسبت به فعالیت و قوانین اشخاص ثالث و سایر وبسایت ها ندارد و کاربران خود موظف به بررسی و مطالعه قوانین اشخاص ثالث هستند .

برخی از امکانات سایت و یا اپلیکیشن من و دکتر برای سرویس دهی بهتر به کاربران نیاز دارند که مکان شما را بشناسند . کاربران ضمن تایید این قوانین اجازه دسترسی به اطلاعات IP و GPS  خود را به ما می دهند.

1) کاربران سیستم پس از ثبت نام، صاحب یک کیف پول شده که کلیه تراکنش های خود را با آن انجام خواهند داد .
2) کلیه کسورات قانونی و مالیات برعهده پزشکان و مراکزی بوده که با من و دکتر مشارکت کاری دارند و من و دکتر هیچ مسئولیتی نسبت به این موضوع ندارد .
3) قوانین و مقررات من و دکتر تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین‌المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه در من و دکتر و قوانین انحصاری من و دکتر و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت مبتکران شفای رایانه ای حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق همین صفحه در وب‌سایت من و دکتر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
4) هر تغییری در مقررات و قوانین این توافق نامه بلافاصله از نظر کاربران من و دکتر لازم الاجرا است و عذر کاربران در صورت عدم آگاهی آنها از این تغییرات، به هیچ وجه پذیرفته نیست .

کاربر با ثبت نام خود و تایید این قوانین به ما اجازه می دهد که بنا به تشخیص خود و همچنین در صورت عدم رعایت قوانین حاضر و همچنین قوانین حریم خصوصی نسبت به انسداد یا حذف حساب کاربری ( اکانت ) و توقیف امکانات و مزایای اپلیکیشن اقدام نماید . کاربر با تایید این قوانین امکان اعتراض را در این خصوص از خود سلب می نماید .

  • توجه داشته باشید که شماره‌هایی که من و دکتر از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند متعلق به من و دکتر است . همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه من و دکتر را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
    همچنین ممکن است من و دکتر از طریق سامانه پیامک برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
    بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان من و دکتر تخلف و سوء استفاده از نام من و دکتر است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@manodoctor.com  و یا به شماره 3301-031 اطلاع دهید.
  • هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات من و دکتر استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به من و دکتر ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که من و دکتر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • من و دکتر ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، من و دکتر می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت من و دکتر، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به من و دکتر اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

ورود کاربران به وب‏‌سایت و اپلیکیشن من و دکتر هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری من و دکتر و سایر خدمات ارائه شده توسط من و دکتر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات من و دکتر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین من و دکتر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

کاربران من و دکتر پذیرفته‌اند که من و دکتر به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می‌نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می‌توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند

قوانین پزشکان

1.شما مسئولیت تمامی محتوای ایجاد شده و فعالیت‌های انجام شده در اطلاعات مطب، وبلاگ و هرگونه محتوایی که ساخته‌اید را به عهده می‌گیرید (حتی وقتی که ایجاد محتوا یا فعالیت توسط شخص دیگری که عضو مطب شما است مانند منشی، دستیار پزشک و …انجام شده باشد).

2.شما به عنوان پزشک، جهت استفاده از سایت و اپلیکیشن و ارائه مشاوره باید از مسئولیت های زیر آگاه شده و آن ها را بپذیرید:

1)شخصا با تمام دقت پاسخگوی مشاوره ها بوده و هیچگونه حق واگذاری به غیر را در هیچ مورد ندارم.

2)متعهد می گردم درصورت مراجعه حضوری بیمار، تعرفه های رسمی مصوب خدمات پزشکی مربوطه را رعایت نمایم.

3)طبق موازین علمی، شرعی و قانونی با رعایت نظامات دولتی، صنفی و حرفه ای انجام وظیفه کرده و از هرگونه سهل انگاری در وظایف قانونی بپرهیزم.

4) پزشکان و کادر درمان موظف به حفظ اسرار و عدم افشا اطلاعات بیمار هستند.

5) پزشکان و کادر درمان موظف به عدم دریافت مبلغ مازاد بر هزینه ویزیت به هر عنوان مانند هزینه ایاب و ذهاب و غیره می‌باشند.

6) پزشکان و کادر درمان موظف به حضور به موقع در محل ویزیت بیمار و صرف زمان کامل جهت انجام ویزیت بیمار می‌باشند.

7) پزشکان و کادر درمان موظف پذیرش درخواست‌های فقط در حوزه تخصصی خود می‌باشند.

8) پزشكان و كلیه ی مراكز درمانی كه از سرویس سیستم رزرواسیون آنلاین استفاده می كنند موظف به سرویس دهی به موقع در زمان مقرر به كاربران من و دکتر هستند.

9) کلیه مسئولیت های ناشی از خدمات پزشکی به عهده خود مرکز و پزشک می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

10)کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و سایر به عهده خود پزشک و مراکز می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی از این بابت نخواهد داشت .

11) از تحمیل مخارج غیر ضروری به بیماران خودداری نمایم.

درخواست تسویه حساب تنها به شماره حساب شخص صاحب حساب با تایید هویت هر هفته یک بار انجام خواهد شد .

قوانین حریم شخصی

من و دکتر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت من و دکتر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
من و دکتر هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

شما بدینوسیله موافقت کرده اید مسئولیت کامل فعالیتهایی که تحت نام کاربری شما صورت می پذیرد را قبول نموده اید . نقض و یا تلاش برای نقض امنیت سایت از طرف شما ممنوع می باشد که شامل موارد ذیل بدون محدودیت می شود:

الف)دسترسی به اطلاعاتی که مربوط به کاربر نبوده و یا دسترسی به سرور و یا حساب کاربری ای که کاربر اجازه دسترسی به آن را ندارد.

ب)تلاش برای کاوش، اسکن و آزمودن آسیب پذیری سیستم و یا شبکه و یا نفوذ به امنیت و سیستمهای احراز هویت بدون اجازه رسمی

ج)دسترسی و یا استفاده از سایت و محتوای آن بدون ارجاع و اجازه

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه من و دکتر را از خود سلب می‌کند. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای من و دکتر وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمن حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات من و دکتر، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که من و دکتر همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی من و دکتر و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و من و دکتر حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

من و دکتر برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات من و دکتر، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون ، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط من و دکتر جزئی از اموال من و دکتر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار من و دکتر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای من و دکتر محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط من و دکتر و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار من و دکتر است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از وب‏‌سایت من و دکتر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای من و دکتر محفوظ است.

همچنین من و دکتر ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه من و دکتر را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض می باشد.

 

کاربران حق توزیع و یا ارسال اسپم (هرزنامه) یا ایمیل انبوه، به مخاطبین که از طریق من و دکتر با آنها آشنا می‌شوند را ندارند.

کاربر حق تصاحب حساب کاربری دیگر کاربران، هک یا فیشینگ پلتفرم یا حساب‌های کاربری و موارد مربوط به آن را ندارد.

قوانین داروخانه, خدمات و فروشگاه

سیاست قیمت‌‏گذاری در من و دکتر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای خدمات در من و دکتر بر اساس تعرفه های روز پزشکی و سلامتی است که به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد خدمات، من و دکتر نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، من و دکتر موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

 در صورتیکه به جهت اشکال در برنامه نویسی و یا اختلال در تنظیمات مبالغی خارج از مبلغ مصوب تعیین شده از کاربران دریافت گردد، پس از دریافت تقاضای بررسی از طرف کاربران از طریق فرم ارتباط با ما یا ثبت تیکت ، درخواست ثبت شده بررسی و اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

تمامی قیمت‌ها بدون احتساب مالیات و عوارض اعلام شده و مبالغ مرتبط به این موارد حین پرداخت به صورت حساب افزوده می‌شوند.

بازپرداخت‌ها با توجه به شرایط بازپرداخت من و دکتر پردازش خواهند شد. برای اطلاع از شرایط بازپرداخت با ما تماس بگیرید.

– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا تجهیزات پزشکی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه من و دکتر در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط من و دکتر یا تامین کننده و یا تولیدکننده، من و دکتر صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
– من و دکتر نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و یا تجهیزات پزشکی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری نسبت به اشخاص ثالث ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

  1. کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که کاربر به من و دکتر می‌پردازد وجود ندارد.
  2. کاربر می‌پذیرد هزینۀ خدمات پزشکی قبل از اعزام متخصص پزشکی توسط سایت و یا پشتیبان ویا با تماس تلفنی مشخص می‌شود و پس از شروع خدمات پزشکی و یا ویزیت اعتراضی نخواهد داشت.
  3. کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست خدمات پزشکی ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس های من و دکتر را داشته باشد. کاربر اگر پس از ارسال درخواست سفارش و پذیرش درخواست توسط یک متخصص ، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات من و دکتر که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبار کاری او خواهد شد، هزینه‌ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.
  4. کاربر من و دکتر متعهد می‌شود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده در سایت یا اپلیکیشن توسط کارشناس فنی که در تماس تلفنی اعلام شده نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به من و دکتر ندارد.
  5. کاربر نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به من و دکتر ندارد. من و دکتر این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر می‌خواهد که این موارد را حتما به من و دکتر اطلاع دهد.
  6. کاربر می‌پذیرد کارمزد از طرف سامانه مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به مبلغ تعیین شده نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی سامانه می‌باشد، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات به سامانه اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ سامانه را از محل اعتبار کاربری خود، اعطا می‌نماید.
  7. پرداخت کارمزد فقط از طریق روش‌هایی که توسط من و دکتر مشخص می‌شود، می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از: پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری من و دکتر ، پرداخت اینترنتی
  8. کاربران می‌پذیرند کارمزد اعلام شده از سوی سامانه، ممکن است بسته به عوامل دیگر متغیر باشد. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی سامانه بر اساس استانداردهای موجود تعیین گردیده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.
  9. کاربر می‌پذیرد که باید کارمزد را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامۀ نوبت دهی من و دکتر از جهت پرداخت آنلاین به وجود آید به سامانه پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامۀ من و دکتر و یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق سامانه فراهم نشود، کاربر همچنان موظف به پرداخت کارمزد خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کاربر با مرکز تماس سامانه با روش‌های دیگر صورت پذیرد.

در صورتی که کاربر به هر دلیلی از جمله مشکلات سامانه پرداخت را انجام نداده باشد، سامانه حق دارد مبلغ آن را از اعتبار کاربر در من و دکتر کسر کند و در صورت عدم پرداخت حساب کاربری مسدود خواهد شد.

بیمار موظف است در هنگام درخواست ویزیت در منزل، هزینه حق ویزیت را به صورت یکجا از طریق درگاه اینترنتی که توسط سایت و یا اپلیکیشن من و دکتر به آن منتقل می‌شود، پرداخت نماید.

سوابق مشاوره شما با مشاور و یا پزشک در سرور های من و دکتر به منظور ارائه خدمات بهتر ذخیره می گردد. این سوابق محرمانه تلقی شده وهیچ فردی بدون داشتن مجوز و یا ارائه نامه رسمی از دادگاه صالح اجازه بازبینی مجدد آن را نخواهد داشت.

1-مسئولیت من و دکتر فقط در فرضی است که کاربر از طریق سامانه من و دکتر سفارش داده است و داروخانه پذیرفته است. لذا اگر کاربر و داروخانه‌ای که در سامانه من و دکتر ثبت نام کرده‌اند خارج از سامانه با یکدیگر بر انجام خرید دارو بصورت آنلاین و ارسال آن توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

2-کاربر می‌پذیرد هنگام مراجعه خود و یا اطرافیان به داروخانه ، حتما با نسخه ای که تصویر آن برای داروخانه ارسال شده است رجوع کند.

3-کاربران می‌پذیرند که من و دکتر خدمات حمل دارو را تنها برای موارد مجاز که منع قانونی ندارد شامل شده و ارسال دارو برای داروهای نسخه‌ای میسر نمی‌باشد. لذا این سامانه تنها پلی است میان داروخانه و کاربر جهت اطلاع از موجود بودن دارو در داروخانه فراهم می‌کند.

4-مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب به ارسال دارو بخصوص داروهای حساس) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت وشرکت می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.

5-کاربر داروخانه متعهد می شود پس از دریافت هزینه دارو بصورت آنلاین و یا در صورتیکه کاربر دارویی را رزرو کرده است تا (5 ساعت ) پس از درخواست دارو را به مشتری دیگری بفروش نرساند.

6-تصاویر نسخه های درمانی که توسط خود کاربر تایید شده و برای اخذ نوبت برای مراکز درمانی ارسال می گردد.

7- کاربران متعهد می‌شوند در حین استفاده از خدمات من و دکتر از ارسال دارو بدون تایید نسخه امتناع کنند.

  • کلیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای حسب مورد دارای شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان IRC می باشد که در قسمت توضیحات محصول درج شده است.
  • توضحیات بخش “مشخصات” دقیقا بر اساس کاتالوگ محصول و یا وب سایت رسمی شرکت سازنده نوشته شده است (در برخی موارد مکانیسم اثر به صورت خلاصه درج شده است)، و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  •  کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه در حوزه داروهای OTC (بدون نیاز به نسخه پزشک) می باشد، اما بهتر است در خصوص هر آنچه که مصرف می کنید حتی رژیم غذایی خود همواره با پزشک مشورت کنید.
  •  تصور بدون عارضه بودن محصولات پایه گیاهی صحیح نیست و شایسته است پیش از سفارش به طور کامل مشخصات محصول را مطالعه کنید.
  •  برخی از کاربران در بخش نظرات، تجربیات و نظرات شخصی خود را در خصوص استفاده از محصولات عنوان نموده اند که فروشگاه بر صحت آن نظارتی نداشته و مسئولیتی نمی پذیرد.

1- در تمامی عباراتی که کلمه داروخانه به کار رفته است منظور مسئول فنی داروخانه می باشد. داروخانه موظف است به محض تغییر مسئول فنی و یا توقف فعالیت موسس به هر دلیل و یا متوقف شدن کار داروخانه به هر علت، موارد را در اسرع وقت به من و دکتر اعلام نماید و در صورت اعلام نشدن این موضوع و بروز هر گونه خسارت ناشی از ادامه کار داروخانه با من و دکتر، مسئولیت این امر تماما با داروخانه بوده و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد. همچنین از زمان اعلام این موضوع به من و دکتر تا زمان اعلام من و دکتر به داروخانه برای شروع فعالیت مجدد، تمامی فعالیت های بین من و دکتر و داروخانه متوقف خواهد بود.

2- من و دکتر هیچ گونه سودی از داروخانه دریافت نمی کند و تمامی خدمات من و دکتر هم برای کاربران و هم برای داروخانه ها رایگان است. همچنین هزینه سفارشات به صورت مستقیم توسط خود کاربر برای داروخانه واریز می شود.

3- داروخانه متعهد و موظف است هنگام ثبت نام در سامانه من و دکتر تمامی موارد خواسته شده را با دقت و صحت پر کند و با شماره موبایل مسئول فنی داروخانه در سامانه ثبت نام کند و در صورتی که قرار است شماره موبایل فرد دیگری که در داروخانه فعالیت می کند به عنوان نماینده داروخانه در سامانه من و دکتر ثبت نام کند باید این امر توسط شماره موبایل مسئول فنی داروخانه به صورت کتبی به من و دکتر اعلام شود و پس از آن من و دکتر شماره موبایل ثبت نام شده را به عنوان نماینده داروخانه می شناسد و مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از اکانت داروخانه بر عهده داروخانه بوده و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در این امر ندارد.

4- من و دکتر فقط و فقط به کاربران اعلام می کند که داروخانه ممکن است سفارش مورد نظر کاربر و یا شبیه سفارش و یا قسمتی از سفارش کاربر را موجود داشته باشد و پس از آن تمامی مسئولیت های ارسال سفارش از داروخانه به کاربر از جمله نحوه ارسال و غیره بر عهده داروخانه می باشد.

5- داروخانه متعهد و موظف است که هنگامی که کاربر برای هماهنگی سفارش با داروخانه تماس می گیرد، تمامی سوالات کاربر در مورد سفارش مورد نظر را پاسخ گو بوده و در مورد نحوه مصرف دارو ها و سایر اطلاعات جانبی در مورد اقلام سفارش، اطلاعات مقتضی را به کاربر اعلام نموده و او را راهنمایی نماید و تمامی ویژگی های سفارش منجمله قیمت، نوع سفارش، شرکت سازنده، تعداد، بیمه های مورد پذیرش داروخانه، دوز دارو، نحوه مصرف، میزان مصرف، زمان مصرف و… را برای کاربر شرح دهد. همچنین داروخانه باید موارد مربوط به ارسال سفارش از جمله زمان رسیدن پیک داروخانه به کاربر و آدرسی که قرار است سفارش به کاربر تحویل داده شود وسایر موارد را برای کاربر شرح دهد. در هر صورت من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در عدم هماهنگی مناسب بین کاربر و داروخانه ندارد.

6- داروخانه متعهد و موظف است که در سفارشات ارسالی برای کاربران جمیع شرایط از جمله سالم و صحیح بودن و منقضی نبودن و……. را طبق قوانین و مقررات سازمان غذا و دارو رعایت نماید و مسئولیت هر گونه خسارت جانی و مالی کاربران ناشی از مصرف سفارشات غیرقانونی اعم از غیرسالم و منقضی شده و غیره بر عهده داروخانه می باشد.

7- داروخانه متعهد و موظف است که سفارشات ارسالی برای کاربران عینا سفارشی خواهد بود که هنگام مکالمه تلفنی بین کاربر و داروخانه نهایی شده است (سفارش نهایی شده سفارشی است که پس از تماس تلفنی بین کاربر و داروخانه نهایی شده است که ممکن است با تصویر و توضیحاتی که کاربر برای من و دکتر فرستاده است کاملا متفاوت باشد). در صورتی که سفارش ارسالی برای کاربر با سفارش نهایی شده بین کاربر و داروخانه متفاوت باشد تمامی مسئولیت های ناشی از مصرف سفارش بر عهده داروخانه است (برای مثال سفارش دریافتی نسبت به سفارش نهایی شده اشتباه، متفاوت، مشابه، ناقص، و… باشد).

8- داروخانه در صورتی که در سامانه من و دکتر ثبت نام کند این امر را پذیرفته است که قابلیت ارسال انواع سفارشات کاربران را به طور سالم دارد (یا خود داروخانه پیک معتبر در استخدام دارد و یا از سامانه های پیک اینترنتی معتبر استفاده کند) و در صورتی که داروخانه شرایط ارسال سفارشات کاربران را نداشته باشد و در سامانه من و دکتر ثبت نام نماید، در هر حال، مسئولیت ارسال صحیح و کامل تمامی سفارشات بر عهده داروخانه می باشد.

9- در بین تصاویر ارسالی کاربران، من و دکتر امکان تشخیص نوع سفارشات را ندارد. بنابراین من و دکتر ممکن است تصویر هر گونه داروی نسخه ای یا غیر نسخه ای (OTC یا غیر OTC) که توسط کاربران برای من و دکتر فرستاده شده است را برای داروخانه بفرستد و متعاقبا پاسخ داروخانه را برای کاربران بفرستد. اما پس از این که کاربر برای هماهنگی سفارش با داروخانه تماس گرفت، داروخانه باید به کاربر اعلام کند که یا تصویر نسخه پزشک را برای من و دکتر بفرستد و یا اینکه کاربر به صورت حضوری برای خرید داروی خود اقدام نماید. بدیهی است در صورتی که داروخانه سفارش را برای کاربر بفرستد، تمامی مسئولیت های ارسال و پس از آن بر عهده داروخانه می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

10- در بین تصاویر ارسالی کاربران، من و دکتر امکان تشخیص نوع سفارشات را ندارد. بنابراین من و دکتر ممکن است تصویر هر گونه سفارش و یا نسخه یخچالی که توسط کاربران برای من و دکتر فرستاده شده است را برای داروخانه بفرستد و متعاقبا پاسخ داروخانه را برای کاربران بفرستد. اما پس از این که کاربر برای هماهنگی سفارش با داروخانه تماس گرفت، داروخانه باید به کاربر اعلام کند که به صورت حضوری برای خرید داروی خود اقدام نماید. بدیهی است در صورتی که داروخانه سفارش را برای کاربر بفرستد، تمامی مسئولیت های ارسال و پس از آن بر عهده داروخانه می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

11- داروخانه موظف و متعهد است که قیمت سفارشات را منطبق با قوانین سازمان غذا و دارو به کاربران اعلام نماید اما در صورت رعایت نکردن این امر توسط داروخانه، من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال قیمتی که داروخانه به کاربران من و دکتر اعلام میکند ندارد.

12- داروخانه موظف است برای سفارشات کاربر فاکتور صادر نماید و آن را با مهر داروخانه مهر نماید و همراه با سفارش کاربر به دست کاربر برساند.

13- در خصوص نسخه های پزشکی کاربران، مسئولیت تشخیص اعتبار نسخه پزشکی و یا دفترچه بیمه کاربر از تمامی لحاظ منجمله تقلبی نبودن، منقضی نبودن، و… بر عهده داروخانه می باشد.

14- در خصوص نسخه های پزشکی کاربران در صورتی که با صلاحدید داروخانه نیاز به نسخه فیزیکی کاربر بود، داروخانه با صلاحدید خود می تواند یکی از این دو راه را انتخاب کند: الف- در صورتی که نیاز بود که داروخانه نسخه پزشک را از کاربر تحویل بگیرد، داروخانه می تواند پیک خود را بفرستد تا دفترچه بیمه و یا نسخه پزشک را از کاربر تحویل بگیرد و برای داروخانه ببرد. داروخانه پس از آماده کردن سفارش کاربر، مجددا دفترچه بیمه و یا نسخه پزشک را همراه با سفارشات کاربر به پیک تحویل می دهد تا برای کاربر ببرد. ب- همچنین داروخانه با صلاحدید خود می تواند از روی تصویر نسخه، سفارش کاربر را تهیه کرده و توسط پیک خود برای کاربر بفرستد و هنگام تحویل سفارش به کاربر، پیک نسخه مربوط به سفارش را از کاربر دریافت کند و برای داروخانه ببرد. در صورتی که در این حالت داروخانه پس از رویت نسخه پزشکی کاربر متوجه اشکالی در نسخه پزشکی کاربر شود، تمامی مسئولیت ها بر عهده داروخانه می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد. در هر کدام از دو حالت الف و ب، مسئولیت حمل نسخه و یا دفترچه بیمه کاربر بر عهده داروخانه و پیک داروخانه می باشد و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه از جمله مفقودی نسخه پزشک و یا دفترچه بیمه کاربر و… نخواهد داشت. همچنین در تمامی موارد مسئولیت تشخیص اعتبار نسخه پزشکی و یا دفترچه بیمه کاربر از تمامی لحاظ منجمله تقلبی نبودن، منقضی نبودن، و… بر عهده داروخانه می باشد و من و دکتر هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

15- در مورد کاربران غیر ساکن در شهر تهران ، کاربر باید هنگام تماس با داروخانه برای هماهنگی سفارش مورد نظر، فردی از دوستان یا اشنایان آنان که ساکن در شهر تهران هستند را به داروخانه معرفی نمایند و تمام هماهنگی های لازم با داروخانه و فرد مورد نظر را انجام دهند. اما در هر صورت چنانچه به هر دلیلی هماهنگی فوق صورت نگرفت و داروخانه سفارشاتی را برای کاربرانی در خارج از شهر تهران بفرستد، مسئولیت تمام امور بر عهده داروخانه خواهد بود و من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش کاربر ندارد.

من و دکتر هیچگونه مسئولیتی در‌قبال توصیه‌های غذایی و رژیمی متخصصان ندارد.

تمام مکالمات تلفنی و متنی شما با پزشک کاملا محرمانه خواهد بود.

برای ارتقاء کیفیت پس از مشاوره رژیم، با شما تماس برقرار می شود تا طبق نظر خودتان به متخصص و کیفیت خدمات او امتیاز دهید.

هر برنامه رژیم، برای یک نفر نوشته خواهد شد.

مدت زمان برنامه رژیم آنلاین، ۱۴ روز است.

رعایت کلیه قوانین جاری کشور ایران و همچنین مقررات، آیین نامه‌ها، عرف و رویه مرتبط با حوزه سلامت برای طرفین لازم الاجرا است.

 پرداخت وجه سفارش از ۳ طریق امکان پذیر می باشد:
۱. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت
۲. کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی داروشاپ
۴. در صورت داشتن کد تخفیف، در نظر داشته باشید که کد تخفیف مورد نظر فقط روی محصولات بدون تخفیف اعمال می‌شود.

-برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های من و دکتر قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. من و دکتر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

 

-در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و من و دکتر تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.

-کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت من و دکتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. من و دکتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در من و دکتر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای من و دکتر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به
حساب مشتری واریز خواهد شد.
– من و دکتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای من و دکتر محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت من و دکتر، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای من و دکتر محفوظ است. من و دکتر در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به
حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت من و دکتر می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، من و دکتر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که من و دکتر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط من و دکتر بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به
حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی من و دکتر، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که من و دکتر هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است را ندارد

خسارت در هنگام حمل و نقل

من و دکتر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از من و دکتر‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده من و دکتر حمل و نقل است و من و دکتر تنها در صورت تایید من و دکتر حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش من و دکتر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی من و دکتر حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش من و دکتر ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی,

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت من و دکتر، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و من و دکتر مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین من و دکتر مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با من و دکتر تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه من و دکتر در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط من و دکتر تامین یا تولیدکننده، من و دکتر صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
– من و دکتر نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق من و دکتر‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

32-قوانین مرجوعی کالا:

این قوانین شامل کالاهایی می باشد که از نظر ظاهری،کیفیت،بسته بندی و… با محتوای فروشگاه من و دکتر مطابقت ندارد،می شود.

کاربر می‌تواند ظرف مدت 24 الی 48 ساعت، پس از دریافت کالا اقدام به تعویض و یا بازگشت محصول کند. امکان دریافت وجه کالا و یا خرید کالای دیگر برای کاربر وجود دارد.

محصولات باید در بسته بندی اصلی و دارای برچسب بازگشت داده شوند.

محصولات باید در شکل اولیه و بدون وجود هیچ گونه خراش و آسیب بازگردانده شوند.

محصولات شامل تخفیف غیرقابل بازگشت بوده و در زمره محصولات فروش قطعی قرار دارند.

برای شروع ارائه درخواست عودت محصولات کاربر میتواند با پشتیبانی 3301 تماس بگیرد همچنین میتواند از طریق صفحه انتقادات و پیشنهادات در خواست خود را ارائه دهد.

کلیه هزینه بازگشت بر عهده من د دکتر می‌باشد

 

 

شرایط خریداری کارت هدیه

– با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت می‌شود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.
– لازم نیست تمام اعتبار (ریالی) کارت هدیه در اولین خرید، خرج شود. اعتبار کارت هدیه را می‌توان در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد .
– امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.
– در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آن‌ها به حساب همان کارت هدیه بازمی‌گردد.
– کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست .
– اعتبار کارت هدیه من و دکتر قابل تبدیل به وجه نقد نیست .
– اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، می‌توان باقی‌مانده را با روش‌های عادی پرداخت کرد.
– لازم است پس از خرید، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید.

1.طبق دستور وزارت بهداشت و درمان جنس و یا محصول خارج شده از داروخانه به هیچ وجه قابل بازگرداندن و یا تعویض نمی‌باشد و این کار خلاف قوانین کشوری و بهداشتی است.

زیرا من و دکتر با توجه به محصولی که عرضه ‌می‌کند ( مکمل غذایی و لوازم داروخانه‌ای ) با استاندار های وزارت بهداشت و درمان نگهداری می‌کند و برای شما ارسال می‌کند لذا مرجوع و یا تعویض کالا به هیچ وجه پذیرفته نمی‌شود.

2. در زمان تحویل ، مشتری می بایست کالای خود را مشاهده و بررسی کند و سپس از مامور توزیع تحویل بگیرد. رسید تحویل به معنای سلامت بسته‌بندی کالا است و بعد از این رسید مسئولیتی بابت نقص در بسته‌بندی و سلامت ظاهری کالا وجود نخواهد داشت.

3. در صورتی که آسیب‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به داروچی بازگردانده شود.

4. شرایطی که من و دکتر کالا شما را تعویض می‌کند. اینکه جنس ارسال شده با محصولی که مشتری انتخاب کرده مطاقبت نکند و یا در حین ارسال برای آن مشکلی پیش آمده باشد که در این مورد مشتری نباید آن را از مامور ارسال بپذیرد و به مامور بازگشت دهد. اگر از زمان تحویل گذشته باشد داروچی دیگر مسؤلیتی ندارد.

۵. اگر در موارد خاص که کارشناسان پشتیبانی من و دکتر تشخیص دهند که سفارشی نیاز به بازگرداندن و یا تعویض دارد. مشتریان باید آن محصول را با هماهنگی من و دکتر آن محصول را عودت دهد و جایگزین آن را دریافت کند.

6.مطابق بند ماده 38 و همچنین ماده 42 قانون تجارت الکترونیکی، امکان استفاده از حق انصراف برای برخی از کالا و خدمات وجود ندارد. به عنوان نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مورد خدمات‌، درصورتی‌که با توافق مصرف‌کننده ارایه آن قبل از پایان هفت روزکاری شروع‌شده باشد.

ارائه خدمات برای تحویل مواد غذایی یا سایر کالاهایی که مورد مصرف روزانه دارند.

کالا یا خدماتی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی تعیین می‌شود و خارج از اختیار تأمین‌کننده است‌.

کالاهای ساخته‌شده با مشخصات فردی مصرف‌کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند یا اینکه‌ به دلیل طبیعت آنها نمی‌توانند بازپس داده شوند و یا اینکه به‌سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.

نوارهای صوتی و تصویری و نرم‌افزارهای رایانه‌ای بسته‌بندی شده که به وسیله مصرف‌کننده باز شده‌ باشند.

روزنامه‌، نشریه و مجلات مطابق تعریف قانون مطبوعات‌.

خدمات مربوط به سرمایه‌گذاری

خدمات بیمه‌ای

خدمات سایر مؤسسات مالی و اعتباری

ما را به متخصصان و افرادی که فکر می‌کنید تمایل به استفاده از خدمات ما داشته باشند یا برایشان مفید است، معرفی کنید.در صورت استفاده و رضایت از خدمات متخصصین فعال در سایت، لطفا در صفحه متخصصان اقدام به امتیازدهی و درج نظر کنید.

چند نکته دیگر:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط من و دکتر، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و من و دکتر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به من و دکتر بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به امور مشتریان من و دکتر ارسال شود.

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان امور مشتریان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد من و دکتر در واحد امور مشتریان باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت من و دکتر در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

در صورت داشتن هر گونه سوال خواهشمندیم حتما با ما تماس بگیرید.

قوانین کاربر

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های من و دکتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق کاربر است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبطه است.
  • کاربران باید توجه داشته باشند من و دکتر برای استفاده و ارائه خدمات در صورت رخداد موارد اورژانس پزشکی و اجتماعی و هر مورد اورژانسی دیگر یا مواردی که در آن حضور فیزیکی متخصص، معاینه بالینی یا اندازه گیری علایم حیاتی نیاز باشد ، ایجاد نشده و در این موارد خدماتی ارائه نمی کند. لازم به ذکر است کاربران در چنین مواردی باید با اورژانس شهر خود یا هر مرجع در نظر گرفته شده برای رسیدگی به آن مورد اورژانسی تماس حاصل نمایند.
  • با ایجاد حساب کاربری، ورود، نصب و استفاده از سایت و اپلیکیشن “من و دکتر” شما قوانین و مقررات تعیین شده زیر را پذیرفته اید . این قوانین برای همه کاربران سرویس های من و دکتر اجرا می گردد . به دلیل خدمت رسانی بهتر و لزوم انطباق این قوانین با قوانین حاکمیتی کشور و قوانین حاکم بر فضای دیجیتال قوانین حاضر می تواند در هر زمان تغییر نماید . در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های من و دکتر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

برای استفاده از خدمات من و دکتر شما می باید در سایت یا اپلیکیشن من و دکتر ثبت نام نمایید . شما باید اطلاعات خواسته شده را صحیح و بر مبنای واقعیت ثبت نموده و تغییرات آن را به محض وقوع درج کنید .من و دکتر اطلاعات وارد شده توسط شما را صحیح پنداشته لیکن نسبت به راستی آزمایی آنها اقدام خواهد نمود . در صورت عدم صحت اطلاعات ، من و دکتر میتواند نسبت به انسداد حساب و بهره برداری کاربر را از امکانات و جوایز منتفی نماید .

هر شخص تنها حق استفاده از یک حساب کابری را دارد . کاربران نمی توانند بطور مشترک صاحب یک حساب کاربری باشند . در صورتی که من و دکتر تشخیص دهد که شما از بیش از یک حساب کابری استفاده می نمایید یا حساب کاربری مشترک با دیگری دارید ، می تواند دسترسی شما به حساب کاربری را قطع و کاربر را از بهره مندی از امکانات و جوایز سایت منع نماید .

اهم موارد نقض قواین به شرح ذیل است :

1. استفاده از نام افراد دیگر برای حساب کاربری به شکلی که جعل هویت آن شخص باشد .

تبصره: در صورت مغایرت شماره تلفن با کد ملی کاربر حساب تعلیق می‌شود.

2. سوء استفاده از حساب کابری به شکلی که نقض حقوق اشخاص دیگر باشد .

3. استفاده از نام کاربری توهین آمیز یا خلاف شئون اجتماعی و مذهبی.

علاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سامانه ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفادۀ شما از سرویس تولید می‌شود نیز در منو دکتر ذخیره خواهد شد. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند:

۱ – اطلاعات مکانی

 

هنگامی که شما از سرویس منو دکتر استفاده می‌کنید موقعیت مکانی خود، موقعیت مکانی مرکز مورد نظر شما ذخیره می‌شود..

۲ – تراکنش‌های مالی

 

هنگامی که شما اعتبار حساب کاربری خود در من و دکتر را از طریق کارت‌های بانکی افزایش می‌دهید، شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در من و دکتر ثبت می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، من و دکتر در فرآیند انتقال وجه و یا افزایش اعتبار از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما ندارد.

  • بعنوان یکی از شرایط استفاده از سایت و اپلیکیشن ، شما تضمین می دهید که به تمامی شرایط و قوانین حاضر پایبند باشید . مسئولیت هرگونه تخطی از قوانین بر عهده کاربر خواهد بود و من و دکتر محق خواهد بود که در صورت مشاهده تخلف ، حساب کاربری را مسدود یا حذف نموده و بهره مندی کاربر از سامانه را قطع و جوایز آن را توقیف نماید .
  • انجام هر عملی که منجر به افزودن هر گونه بار اضافی بر روی زیرساخت ما گردد و همچنین انجام هر عملی که باعث اختلال در ارائه سرویس من و دکتر گردد و نیز انجام هر عملی به قصد میانبر زدن سرویس ها و سایر اعمالی که در تضاد با قوانین این اپلیکیشن باشد ممنوع است و پیگرد قانونی دارد. تشخیص این تخلف با من و دکتر است و” من و دکتر “می تواند بنا به تشخیص خود اقدام نماید .
  • کاربر مجاز به بهره برداری یا اشتراک گذاری هیچ بخشی از برنامه ، کد مرجع آن ، ایده ها و محتواهای تولیدی را به نفع خود یا مقاصد تجاری ندارد.
  • من و دکتر تمامی مساعی خود را در جهت بروز و نگهداری و فعالیت مداوم سایت و اپلیکیشن و حفاظت از داده ها صرف خواهد نمود لیکن، چنانچه به هر دلیلی درون یا بیرون از اقتدار من و دکتر اعم از قطعی اینترنت ، مشکلات اتصال کاربر ، خرابکاری ، آلودگی ویروسی ، تروجان ، باگ های نرم افزاری ، تصمیمات حاکمیتی و سایر مشکلات محتمل امکان دسترسی به سایت و اپلیکیشن برای کاربران مختل یا قطع گردد و یا تمام یا بخشی از اطلاعات و محتواها حذف گردد ، من و دکتر مسئولیتی در این خصوص ندارد .
  • چنانچه من و دکتر تشخیص به اقدام خرابکارانه توسط کاربران دهد ، میتواند حساب کاربری مورد نظر را مسدود یا حذف نموده و امکان انتفاع کاربر از مزایای اپلیکیشن را قطع نماید . همچنین من و دکتر می تواند در خصوص خرابکاری صورت گرفته پیگرد قانونی انجام دهد .
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی غیر مرتبط و یا نا متعارف در من و دکتر ممنوع است.
  • استفاده از تصاویر غیر اخلاقی، سیاسی و هر نوع تصویری با که شئونات اخلاقی، انسانی و قانونی جمهوری اسلامی ایران و حتی سایر کشور ها و ادیان در تضاد باشد ممنوع است.
  • من و دکتر در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (سرویس دهنده یا سرویس گیرنده) می‌تواند برای شرکت یا سایر سرویس گیرندگان منفی باشد و یا مطلوب نباشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات من و دکتر را دارد. در این صورت، کاربر و یا سرویس دهنده یا گیرنده حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت.

  • بیمار هنگام طرح سوال می تواند وضعیت نمایش عمومی یا غیر عمومی سوال و تصاویر ضمیمه شده به آن را در من و دکترتعیین نماید. بیمار باید در انتخاب این گزینه دقت لازم را داشته باشد در غیر این صورت مسئولیت اشتباه در تعیین وضعیت و تبعات احتمالی آن بر عهده خود بیمار است.
  • کلیه تسویه حساب ها ۴۸ ساعت کاری بعد در حساب صاحب اکانت عودت خواهند شد.
  • استفاده از تصاویر مربوط به پزشکان به عنوان تصویر کاربر ممنوع می باشد و موجب لغو عضویت کاربر می گردد.
  • نوبت دهندگان می توانند دسترسی نوبت گرفتن اشخاصی را که ایجاد اختلال می کنند به سرویس خود بلاک (مسدود) کنند و در صورت لزوم به من و دکتر گزارش دهند.
  • من و دکتر این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌طور موقت و یا دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این امر را ندارد.
  • مسئولیت تمامی اطلاعات کاربری وارد شده بر عهده کاربر است. لذا من و دکتر مسئولیتی در قبال هرگونه اخلال یا اشتباه سهوی در وارد کردن اطلاعاتی که منجر به باطل شدن وقت رزرو گردد، ندارد.
  • کاربر متخصص، مجاز به ارائه مشاوره در حوزه غیر تخصصی خود نیست و از کاربران درخواست می‌شود در صورت مواجهه با چنین مواردی، نسبت به ارائه گزارش تخلف به پشتیبانی اقدام نمایند.
  • کاربر من و دکتر متعهد می شود که در زمان مراجعه تیم درمان به منزل اقدامات لازم برای تمرکز متخصص یا متخصصبن را ایجاد کند و منزل را برای انجام خدمات پزشکی امن و آرام نگه دارد.
  • کاربر من و دکتر متعهد می شود که برای دریافت خدمات فیزیوتراپی و تصویربرداری و محصولات داروخانه ای نسخه پزشک را همراه داشته باشد.
  • شرایط عمومی کاربران همراه دکتر :** سن بالای 18 سال** تابعیت جمهوری اسلامی** و رعایت تمام شئونات اخلاقی و پوششی در مشاوره و ویزیت حضوری و همچنین درمشاوره و ویزیت آنلاین “من و دکتر” نیز باید رعایت شود.

اگر شما دیگر تمایلی به عضویت در من و دکتر نداشته باشید، میتوانید با دادن اطلاعیه به ما به عضویت خود خاتمه دهید. در عین حال من و دکتر نیز می تواند به عضویت شما به هر دلیلی یا حتی بدون دلیل پایان دهد. به طور کلی اگر ما به اطلاعاتی دست یابیم که نشان دهد شما دارای استاندارد های لازم برای عضویت در من و دکتر نیستید، این عضویت به حالت تعلیق در خواهد آمد. ثبت و ضبط مدارک و اطلاعات کاربران با توجه به ملزومات قانونی و مقررات این مجموعه، ما بر اساس عضویت شما در من و دکتر اقدام به ثبت و ضبط مدارک و اطلاعات مربوطه در سایت می کنیم که این مدت حداقل ۲ سال خواهد بود و تا خاتمه دسترسی شما به سامانه ادامه می یابد. این مدت زمان نیز ممکن است بر اساس نیاز های قانونی یا با رضایت طرفین گسترش یابد. لازم به ذکر است که در این مدت قادر نخواهید بود تا موارد ثبت و ضبط شده را خنثی یا حذف نمایید.

قطع ارائه خدمت توسط کاربر خدمت دهنده بدون رضایت کاربر گیرنده خدمت و قبل از اعلام نظر پشتیبانی شرکت ممنوع است.

  1. در صورتی ک نظری در سایت به ثبت می رسانید از آوردن نام پزشک خودداری کنید.
  1. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید .
  2. تنها نظراتی كه با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امكان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حرو ف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید .
  1. كاربرا ن ارسال كننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عد م توهین به دیگر كاربرا ن هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عد م تایید نظر كاربر می گردد .
  2. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو)فروم( متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی كه خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد .
  3. نام كاربریارسال كنندگان نظر بای د شامل نام و نا م خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد ، لذا نظراتی که با نام كاربر ی غیر ازاین ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذكر شده نباشند ، تایید نخواهند شد
  1. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، ا ز جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرا ت ممنوع است، لذا ازثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  2. ثبت نظرات، پرسش‌ها یا پاسخ‌هایی که ماهیت واقعی ندارند، از جمله اظهارنظرهای نژادپرستانه، فحاشی، سوء استفاده از کاربران دیگر، بی‌احترامی به سایر ادیان و فرهنگ‌ها یا اظهارنظرهای تحقیرآمیز و نامناسب دیگر.
  3. نظرات کاربران باید مبتنی بر واقعیت و صرفاً بیانگر تجربه شخصی کاربران باشد و در صورتی که من و دکتر تشخیص دهد نقدی غیر واقعی و یا مبالغه آمیز باشد می تواند نسبت به حذف نظر شما اقدام کند.

1) در صورت انتخاب روز و ساعت اشتباه، مسئولیت بر عهده خود کاربر است.
2) امکان کنسل کردن وقت قبلی، پیش از 24 ساعت تا زمان نوبت دهی شده رایگان، از 23:59 ساعت مانده به نوبت کاربر تا 1 ساعت قبل از نوبت 50% هزینه و پس از آن استرداد وجه پرداختی امکان پذیر نیست .
3) پزشک و مراکز پزشکی می تواند به صلاح دید خود نوبت با تعیین وقت قبلی را در هر زمان لغو کند ولی این عمل باعث امتیاز منفی در محاسبات سامانه برای آن پزشک یا مرکز خواهد شد .
4) درصورتی که پزشک یا مرکز هر زمان قبل از زمان نوبت دهی شده اقدام به لغو نوبت کند کل هزینه به کاربر بازگردانده خواهد شد.

قوانین ویزیت آنلاین

** پزشکان متخصص در “من و دکتر” با توجه به برنامه کاری خود ، بهترین زمان ممکن برای انجام با کیفیت ویزیت آنلاین را انتخاب و اطلاع رسانی می نمایند.

** انتخاب پزشک ( بر اساس تخصص یا نام پزشک ) کاملا اختیاری و بعهده بیمار است.

** چنانچه ارتباط بیمار و پزشک در زمان ویزیت به هر دلیلی قطع گردد و ویزیت به صورت کامل پایان وضعیت نخورد، اعتبار بیمار بعد از 24 ساعت برگشت سیستمی خواهد خورد. ویزیت کامل و درست ، ویزیتی هست که با رضایت بیمار و پزشک انجام شده باشد و با ثبت درمان، نسخه و یا تشخیص پزشک و به همراه ثبت نظر بیمار، به پایان رسیده باشد.

قوانین مسئولیت و سلب مسئولیت

1.من و دکتر هیچ مسئولیتی در قبال عدم همکاری پزشکان و مراکز درمانی تحت پوشش ندارد.

2.من و دکتر هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت درمان ندارد.

3.در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در سامانه من و دکتر، من و دکتر هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات شخصی یا زمان‌های رزرو شده ندارد.

4.شما صریحا درک و قبول می‌کنید که شرکت در مورد هیچ‌گونه ضرر مستقیم، غیرمستقیم، تصادفی، خاص، متعاقبی و یا نمونه‌ای، محدود به ضررهای ناشی از از دست دادن سود، از دست دادن حسن نیت، از دست دادن محتوا، عدم استفاده یا هر ضرر نامشهود دیگر (حتی در صورتی که شرکت از امکان به وجود آمدن ضرر با خبر شده باشد) که ناشی از (الف) استفاده یا عدم امکان استفاده از سرویس، (ب) هزینه خرید کالا یا خدمات جایگزین که از هرگونه کالا، داده، اطلاعات یا سرویس تهیه یا خریداری شده، پیام‌های دریافت شده و پرداخت‌های انجام شده به یا از سرویس ناشی شده است، (ج) دسترسی یا تغییر غیر مجاز داده‌ها یا اطلاعات منتقل شده، (د) اظهارات و یا فعالیت‌های اشخاص ثالث در سرویس و (هـ) هر موضوع دیگر مرتبط با سرویس، مسئولیتی ندارد.

5.اگر پزشک و یا بیمار بصورت مستقیم(بدون استفاده از سایت و اپلیکیشن) برای یکدیگر هر چیزی ارسال و دریافت کنند، خلاف مقررات بوده و سایت پاسخگوی تبعات احتمالی آن نیست.

6.انتخاب پزشک جهت انجام ویزیت توسط بیمار صورت گرفته و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات ارائه شده توسط پزشک و مسائل مرتبط با آن ندارد.

8.امکان یادآوری دارو و واکسن در نرم افزار من و دکتر صرفا جهت اطلاع رسانی ثانویه و به عنوان ابزاری کمکی به کاربر بوده و من و دکتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص ورود اشتباه اطلاعات دارو و واکسن از جمله زمان مصرف، نام دارو، میزان مصرف و مدت مصرف دارو، و یا مشکلات و اختلالات ناشی از نرم افزار ندارد.

9.ما ضمانت (صریح یا ضمنی) نمی کنیم که این وب سایت ملزومات قانونی و تمامی نیاز های شما را بر آورد.

10.این پلتفرم یک ابزار است و دارای کیفیت خاصی بوده و برای هدف خاصی ایجاد شده است.

11.ما هیچ گونه ادعایی مبنی بر سازگاری این پلتفرم با تمام سیستم های موجود را نداریم.

12. ما هیچ تضمینی نسبت به نتایج خاص حاصل از استفاده از این وب سایت برای کاربر را نداریم.

13.وب سایت همانگونه که در صفحه مانیتور خود می بینید طراحی و اجرا می شود و کاملا شفاف است اما با توجه به ماهیت جمعی آن ما هیچ تضمینی نمی دهیم که عاری از ویروس یا قصوری باشد.

14.ما هیچ مسوولیتی را در قبال قطع یا غیر قابل دسترس بودن وب سایت یا اپلیکیشن برعهده نمی گیریم. این موارد همچنین می تواند شامل ضعف در ISP و ابزارشبکه، مشکلات ناشی از جنگ، یا بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، یا محدودیت های قانونی و سانسور باشد.

15.کاربران باید آگاهی داشته باشند که با قبول این ریسک ها و خطرات، از این وب سایت استفاده می کنند.

16.مقالات مربوط به بخش مجله سلامتی برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

17.تحریریه من و دکتر به علت حساسیت این گروه از مطالب، همواره در تلاش بوده است که محتوایی دقیق و صحیح منتشر کند؛ با این حال هیچ‌گاه توصیه‌ نمی‌کند که در موارد حساس از اطلاعات موجود در مقالات استفاده شود و در تمامی موارد،‌ در درجه اول کاربران را به مشورت با پزشکان و متخصصان دعوت می‌کند.

18.توصیه من و دکتر این است که کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک مشورت کنند و در صورت تایید پزشک، از موارد ذکر شده در مقالات استفاده کنند. در غیر این صورت تمامی مسئولیت‌ها برعهده شخص کاربر خواهد بود.

19.درنهایت وب‌سایت من و دکتر مسئولیت هرگونه استفاده از مطالب موجود در این وب سایت یا هر اقدامی که با تکیه بر مطالب این سایت صورت گرفته و منجر به آسیب، اختلال یا عارضه‌ای شده است را از خود سلب می‌کند.

20.من و دکتر هیچ ضمانتی در مورد اینکه دسترسی و استفاده از سایت بدون قطع اتصال و یا بدون خطا باشد ، و یا نواقص و اشکالات در سایت حتما تصحیح شود را ندارد. این سایت شامل هرگونه محتوا و یا اطلاعاتی که در آن و یا خدمات مرتبط با آن به” همین شکلی که هست ” می باشد که با تمام خطاهای احتمالی ارائه شده است و هیچ گونه تضمینی و یا ضمانتی چه بصورت بیان صریح و یا اظهار ضمنی نمی نماید که این عدم ضمانت شامل ضمانتهای ضمنی کیفیت و مرغوبیت کالا و ضمانت تناسب برای اهداف خاص ،کیفیت اطلاعات و عدم تخلف می باشد . من و دکتر ضمانتی را در مورد دقت ،کامل بودن و یا بهنگام بودن اطاعاتی که از سایت بدست میآید را ندارد . فرض بر این خواهد بود که تمام مسئولیت و ریسک ها در استفاده از این سایت و خدمات مربوط به آن و وبسایتهای لینک شده بعهده شما می باشد، من و دکتر هیچ ضمانتی در مورد حسابهایی که قابل دسترسی جهت دانلود که عاری از ویروس ،worm ,تروژان و یا سایر برنامه های مخرب باشند را نمی دهد. شما خودتان مسئول اجرای روشهای کافی برای براوردن نیازهایتان در زمینه back up اطلاعات و امنیت خودتان هستید.

لینک های خارجی و رپورتاژهای آگهی صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

وب‌سایت من و دکتر در نگارش مقالات خود به وب‌سایت‌های مختلفی لینک داده است که برخی آگهی تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) و برخی صرفا لینک‌ برای ارجاع دادن به صفحه‌ای دیگر (برای اطلاعات بیشتر و…) هستند. این به معنای تایید استفاده از خدمات و محصولات این وب‌سایت‌ها توسط من و دکترنیست و مسئولیت استفاده از این خدمات/محصولات برعهده کاربر و سایت ارائه‌دهنده محصول/خدمت است.

همچنین مسئولیت محتوای ارائه شده در رپورتاژها تماما بر عهده شخص آگهی‌دهنده است.

نکته: دقت کنید که نام نویسنده رپورتاژهای آگهی «نویسنده من و دکتر» ثبت شده است و این مطالب با دسته‌بندی «رپورتاژ پزشکی» از مطالب دیگر تفکیک شده‌اند.

. خدمات من و دکتر ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که من و دکتر کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و آچاره مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

کاربر من و دکتر می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض متخصصین اعزامی من و دکتر قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص من و دکتر تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.

کاربر من و دکتر می پذیرد خدمات فیزیوتراپی که ارائه میدهد ماساژ نیست و تکنیک های دستی هم فقط در چهارچوپ نیازهای فرد بیمار و همچنین در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

درصورتی که شکایتی را ثبت می کنید حتما نام پزشک یا تیم درمان را عنوان کنید.

اهانت به کاربران، پزشکان، مشاوران، اقلیت های قومی و مذهبی، تفرقه افکنی، و هر گونه صحبت سیاسی در سلامت بدون مرز ممنوع است و پس از گزارش به آن رسیدگی خواهد شد.

حداقل 400 كاراكتر مطلوب در نقد كاربران باید وجود داشته باشد .

مواردی كه شامل تعریف كاراكتر مطلوب نمی شوند شامل قرار دادن فضای خالی ( (Space بیش از حد معمول و كشیدن حروف و یا كلمات با استفاده از صفحه كلید و استفاده ی مكرر از یک حر ف یا كلمه و بیان مطلب تكراری بانگارش متفاوت می باشد.

برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممكن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا و یا معایب خودداری كنند. درغیر این صورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد .

نقد مناسب، نقدی است كه فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلكه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر خدمت و یا محصول ر ا در كنار هم بررسی كند .

جهت احترام به وقت بازدیدكنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف كرده و تا حد ممكن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ كنند.

 من و دکتر با نصب و یا استفاده از سایت و اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند. نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن من و دکتر و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از من و دکتر، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، من و دکتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
من و دکتر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.